Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 10:06:17 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Noortesarja Uju ja jookse Tabasalu etapp

Toimumise aeg: alates 04.05.2025 kell 10:00 kuni 04.05.2025 kell 15:30

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Tabasalu alevik, Kooli tn 1a,
Tabasalu Spordikompleks

Ürituse korraldaja: Tabasalu Triatloniklubi, esindaja Tiina Pallas, Tel.
56951593, e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: Tiina Pallas, Tel. 56951593

Liikluskorralduse eest vastutaja: Tiina Pallas, Tel. 56951593; sõidukite
parkimisvõimalus Tabasalu Spordikompleksi parklas

Tegemist on erinevas vanuseklassis lastele ja noortele suunatud
spordiüritusega (osalevad alaealised) ning ürituse toimumispaika võib
koguneda rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Ujumine toimub Tabasalu Spordikompleksi basseinis ning jooks Tabasalu
Spordikompleksi staadionil.

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald